spiegelmeren zeehonden1000den sterren brulkikkers - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu spiegelmeren zeehonden1000den sterren brulkikkers - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu

spiegelmeren zeehonden1000den sterren brulkikkers

Door: Rian

28 November 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hoi lieve allemaal
Na Abel Tasman pencakerotsen met zeehondjes en de machtige gletscher, zijn we weer in de bewoonde wereld, o wat is het hier mooi steeds denk je nu zal er wel niet meer wat komen en dan is er weer een prachtig spiegelmeer met rondom hoge bergen met sneeuw op de toppen daar hebben we gekampeerd Martine je hebt wel gelijk die DOC campings zijn zo mooi alleen die sandfly,s die steken je lek, en de telefoon doet het daar ook niet. Dus hebben we vannacht op de camping geslapen waar jij hebt gewerkt leuk, konden we onze kleren een keer wassen en koken in de keuken.We zijn nu in Arrowtown een goudzoekersplaatsje, maar wij hebben geen goud gevonden, we zitten aan de koffie met zelfgemaakte mufins, o wat smaakt de koffie hier lekker, het moet ook niet te lang duren want we worden steeds dikker,we zijn al door twee stoelen gekrakt,maar die waren ook al een beetje kappot,harrie heeft het met dik ijzerdraad weer gemaakt en onze toyo lijkt ook kleiner te worden,het is straks ook wel weer fijn dat je zo naar bed kunt zonder te wachten dat de ander er in ligt. het gaat anders wel heel snel hier en we genieten volop maar ben ook wel benieuwd hoe het gaat met iedereen en is het ook wel fijn om naar huis te gaan nou groetjes liefs Harrie en Rian

• 28 November 2011 - 07:50

Kitty:

Haha, dan moeten jullie thuis maar aan de Sonja Bakker, kan nog net voor de Kerst. En jullie maken zelf muffins? Dan doe je thuis nooit!
    Hier gaat alles zijn gangetje. Lars komt vandaag thuis dus dat is wel fijn. Jack is weer beter en Raff heeft een nieuwe hobby: zijn schoen zetten.

Tot gauw
    kus van iedereen

• 28 November 2011 - 10:41

Frans En Anny:

Fijn dat jullie beide zo genieten van deze vakantie en "wij genieten van de mooie foto`s die jullie gemaakt hebben."Nog heel veel plezier.
    Gr. Frans en Anny

• 28 November 2011 - 11:16

Annie En Johan:

Hoi Rian en Harrie

Rian nog bedankt dat je me gebeld hebt met mijn verjaardag, dezelfde dag kwam ook het kaartje.
    Wat zien jullie veel en wat is het mooi daar, gisteren hebben we nog gevolleybald in Ootmarsum, niet gewonnen maar we hadden de sportieviteitsprijs.
    Wat gaat het snel daar bij jullie over 2 weken ben je al weer terug, dus geniet er nog maar goed van, want als je terug bent zit je zo weer in het normale ritme.
    Groeten Johan en Annie

• 28 November 2011 - 14:10

Martine:

Dag stelletje dikzakken

2de kerstdag zijn jullie welkom aan de Berkstraat. Ik zal even kijken welk caloriearm kerstdiner ik voor jullie kan koken. Wat leuk dat jullie op die camping in Frankton zijn geweest. En hoe was queenstown? Jeemig wat gaat de tijd snel, over twee weken zitten jullie alweer in het vliegtuig. Vind ik wel heel gezellig. Hier gaat alles z'n gangetje. Gordijnen hangen nog steeds niet.
    X van mij

Ik krijg een goede indruk van het land met alle mooie verrassende plekjes.
    Ik heb je kaart ontvangen en aan de tennisdames laten lezen. Laura is inmiddels geopereerd en moet thuis verder herstellen. Alles lijkt goed. Meike (van Ellis) is afgelopen zondag gedoopt. Nu zijn we bezig met het sinterklaasfeest. Dit vieren we zaterdag bij Marjolein. Geniet de komende 2 weken nog maar flink want deze droomreis is zo weer voorbij.

• 30 November 2011 - 19:08

Hetty:

Sorry ik ben op mijn werk en computer werkt niet naar behoren vandaar de aantallen!

• 30 November 2011 - 19:08

• 30 November 2011 - 19:46

Albert En Gerrie Kle:

Als wij jullie verslagen lezen hebben jullie het goed naar jullie zin. Fijn dat jullie er van genieten, en zoveel mooie dingen zien. Wat leukn dat jullie op een camping staan waar Martine gewerkt heeft.
    Geniet nog van de mooie reis.
    Hrt grt van Albert en Gerrie.

• 01 December 2011 - 19:53

Ine :

ik hoor wel jullie hebben het wel mooi daar hier gaat alles maar door we zijn druk voor sint en piet je weet wil heeeeeeeel leuk en maar zweeten voor een gedicht hebben ze daar ook van die leuke feestjes en pepernoten nou zaterd gaan we badderen en dan nog een paar nachtjes genieternog efen vantis zovebie dootkalm an en tot gauw