Millfordsound en nog heel veel moois - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu Millfordsound en nog heel veel moois - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu

Millfordsound en nog heel veel moois

Door: Rian

03 December 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hello people
Hoe gaat tie? Eerst zal ik maar even antwoorden op jullie leuke racties.
We waren zo druk met ons eigen verhaal, het is hier ook zooo mooi en dat wil ik dat dan zo graag vertellen en dan lees ik daarna pas de berichtjes van jullie Renee wild kamperen doen we niet meer,dat was in het begin toen wisten we alles nog niet, en als we weer naar zo,n afgelegen gebied gaan dan hebben we de tank wel vol benzine van de week hebben we ook wel een keer honderd km gereden en toen zijn we een auto tegengekomen.
Annet we zijn niet naar een Maori feest geweest we wilden naar een winkel ze zeiden dat het 20 min was, heen en terug duurde dat wel 3uur maar de wijn is heel lekker.Kitty we zijn nu een beetje aan het relaxen we kunnen toch niet alles zien.Wat fijn dat Jack weer beter is Ik zou ze allebij graag even willen vasthouden, maar dat duurt niet meer zo lang voordat dat kan Rob dat blauwe flesje is echt goed spul tegen de sandfly,s we zijn al met het tweede flesje bezig en Natalie wij vonden die boottocht ook veel te duur we hebben een heel eind gelopen is ook veel beter voor ons en wat mooi steeds weer van die mooie baaytjes Herbert Hennie en Riet We hebben een TomTom anders werd het ook wel moeilijk en tis maar goed dat de pepenoten op zijn we worden toch veel te dik Anita met mijn rug gaat het wel goed als ik maar niet te lang in de toyo lig en dat doen we ook niet ik slaap niet zo veel dat is jammer van de tijd Yvonne en Hans hoe is het met jou rug? en doe je dokter Planque de groeten van mij. we zijn bij Mackenzie in de buurt geweest ligt dicht bij de hoge berg Mt Cook 3754.Gisteren wilden we naar zo,n mooie camping in de midle of nower om te kijken aan het lake moke we reden eerst een heel stuk over keien en keitjes en lopen er zo kalfjes en koeien over de weg dan ben je eindelijk in dat dal wel heel mooi maar zagen heel in de verte een auto staan wilden toen weer weggaan zaten we vast,moesten toen aan jou denken Hans jij zat toen ook een keer vast in Frankrijk op zo,n bult we hebben keien voor de wielen gelegd maar het hielp niks Harrie is toen op zoek gegaan, kwam hij terug met3 Amerikanen hele leuke jongens, die we de de dag tevoor waren tegen gekomen ook op zon DOCcamping een jongen ging achter het stuur en toen met allen drukken en ja toen ging die los. we hebben gister van uit Te Anau gebeld naar Hans Pieper en daar zijn we vrijdag uitgenodigd voor een barbeque leuk he moet er nu maar een keer mee stoppen bedankt voor je leuke berichten veel plezier met Sinterklaas groetjes en tot gauw Harrie en Rian

• 03 December 2011 - 12:38

Lars En Kitty:

Hoi
    Nou nog een paar dagen in de camper en dan zijn jullie al in Christchurch?
    Hier is het ipv. dec. weer nov. het weer is erg stormachtig: Zie de Sint waait doooooor de bomen.....
    We gaan het zo vieren in Albergen en morgen nog even bij ons.
    Hij komt ook nog op het KVD maandag. Dus dan hebben ze wel weer even genoeg voor een jaar.
    nog veel pleziern en tot gauw!!

kusjes van iedereen

• 04 December 2011 - 09:50

Harry:

Hoi Rieks en Harry,

Het is zondagmorgen 10.45 uur Wij zitten nu in de bibliotheek in De Lutte. Gaan zo een wedstrijdje (De Snertloop) lopen.
    Het is hier nog steeds droog maar wel wat fris. Maar wel nog korte broekenweer !!! Toch is het over een paar weekjes al Kessemis en daarna op naar Fendels !!

ps. bewaren jullie wel even de routes want wij gaan ook zeker een keer naar Nieuw Zeeland...

Veel plezier nog daar en tot over een paar dagen.
    Groetn oet Weersel.

• 04 December 2011 - 19:09

Martine En Marco:

Nou papa, ga je romantisch met mama naar Nieuw Zeeland en dan schrijft ze uitgebreid over " 3 hele leuke jonge Amerikanen" Kom maar gauw terug naar Tubbergen, daar heb je niet zo veel concurrentie. Wij hebben gister Sinterklaas gevierd met Fam. Kleinjan. We hebben weer gedobbeld, was heel leuk. Wij gaan deze week al een kerstboom neer zetten, mijn eerste echt kerstboom in mijn leven!
    Donderdag komen de gordijnen en dan is ons paleis klaar, fijn hè? Blijven jullie dan ook een keertje logeren? Ik beloof dat je dat meer luxe zal hebben als in de toyo.
    Nou, geniet maar fijn van het warme weer daar. Hier is het nu echt herfst.
    Kus van ons

• 06 December 2011 - 13:56

Rob & Natalie:

Hoi!
    Jullie komen al bijna terug! Lang hoor, 6 weken...Hier is het koud! Dus geniet er nog maar even van. Wij hebben verschillende mannetjes in huis gehad voor de badkamer enzo...en we twijfelen nog steeds! Kom maar snel terug, met goede adviezen!
    We hebben al het behang er bijna af...dus dat schiet al mooi op. Maar wel kunnen prima zitten op zolder, in jullie stoeltjes! Net kamperen!
    Liefs!

• 06 December 2011 - 15:20

Marian Knieper:

hoi Harrie en Rian,

Wat een mooie reis zijn jullie aan het maken en wat hebben jullie veel mooie dingen gezien. Heel veel natuur, of niet? Het lijkt me daar prachtig in Nieuw Zeeland, zeker in deze tijd van het jaar als het bij ons koud is en daar lekker weer. Ik ben erg benieuwd naar de verhalen en de foto's.
    Geniet van de laatste week en ik wens jullie alvast een goeie terugreis!

marian

• 06 December 2011 - 16:32

Frans En Anny:

Hallo Rian en Harrie, leuk dat jullie nog naar Hans gaan, groet ze van ons.
    Binnenkort gaan we oom Johan een bezoekje brengen.Nog een goeie week en jullie zijn dan al weer thuis. Geniet er nog van, hier is het koud en guur.
    Maar er komt ook weer een gezellige tijd aan. Zondag bij Jan en stephanie sinterklaas gevierd de "echte sinterklaas" kwam op bezoek en is inmiddels weer vertrokken en dan wordt de kerstboom wordt binnenkort gezet.Bedankt voor jullie mooie kaart.
    Nog heel hele prettige vakantie en tot ziens groeten Frans en Anny