Pinquins albattrossen enhonden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu Pinquins albattrossen enhonden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu

Pinquins albattrossen enhonden

Door: Rian

07 December 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

hai lieve mensen
Hebben jullie een leuke Sinterklaas gehad Ine je had vast wel weer een mooi gedicht gemaakt bedankt voor de letters hebben ze wel eerder opgegeten hadden er zo,n zin in we zijn nu in Omaru een leuk oud havenplaatsje met oude treintjes koetsjes en galery,s prachtig,gisteren pinquins gezien, we waren zondag in Poto bello waar we albatrossen en pinquins konden zien je ging dan in zo,n golfautootje rond de baay anderhalf uur dat koste samen 120 euro dus we hebben daar lekker in de zon gepicnikt en hebben gisteren zelf de pinquins opgezocht in Moerakie heel grappig zondag ook weer een heel eind langs het strand gelopen kwam daar zo,n ierse setter hond hard aanrennen dan weer de zee in en weer uit heel in de verte liep die dikke New Zeelander baas van de hond hij vroeg of wij zijn hond wilde pakken, hij zei de hond luistert niet na mij dus wij achter de hond aan toen Harrie hem te pakken had zijn we samen gaan rennen naar de baas het was wel lachen konden wij ook een keer iemand helpen de man was heel blij.Gisteren geslapen bij mensen die een camping achter het huis hadden we hadden de hele tuin voor ons alleen met een leuk Hans en Grietjehuisje waar we s,avonds konden zitten. Straks gaan we weer verder naar Timaru en dan naar Christchurch en Darfield waar we gaan barbequen bij Hans en Ellie Pieper en dan zit het er bijna weer op maar we vinden het ook leuk om weer naar huis te gaan Hettie wens je Laura beterschap van mij en tot gauw nou liefs van Harrie en Rian