Kerstballen in de zon - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu Kerstballen in de zon - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu

Kerstballen in de zon

Door: Rian

23 November 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

How are you?
Vandaag wakker geworden in de stromende regen, waren we niet meer gewend. Gisteren was het weer fantasties we hebben een track gelopen in het Abel Tasman N.P wat een mooie zee.Gisteren eerst nog bij een garage langs geweest.Want toen we zondagmorgen al mooi vroeg in de rij stonden voor de grote overtocht naar het zuidereiland deed de toyota het niet meer, en daar sta je dan, alle mensen reden ons voorbij de lachende Belg en de leuke Drentenaren wilden ons wel helpen maar konden dat ook niet. We hebben toen de toya vooruit geduwd, als je ons gezien had nu kunnen we er wel om lachen toen we dicht bij de boot waren kwam er een man met een hulpaccu aan toen deed hij het weer We hebben ook geslapen op een camping 30 km voorbij Picton in de Marlbouroughsound prachtig We zijn nou in Westport en gaan nu naar een zeehondenkolonie Kitty is Lars al over,en gaan Jack en Raff wel naar het dagverblijf? wij hebben het erg naar onze zin maar mis jullie allemaal wel Natalie en Rob succes met verhuizen Leuk Martine en Marco dat jullie helpen we gaan het zo nog een keer proberen met de foto,s en als het niet lukt schrijven we nog wel een keer een stukje groetjes liefs van ons

• 23 November 2011 - 10:31

Hennie En Riet:

fijn dat jullie zo genieten en een buitje voor het stof is ook niet verkeerd vergeten jullie niet je schoen te zetten want als jullie terugkomen zijn de pepernoten op dan moet je het met de kerstkransjes doen blijf genieten want als je van elkaar houdt zijn die laatste 3 weken ook zo voorbij

groeten hennie en riet

• 23 November 2011 - 12:08

Herbert Vollenbroek:

Rian,

Pas je een beetje op Harrie. Je weet het; hij raakt al verdwaald in Fendels!

Groeten,
    Herbert

• 23 November 2011 - 18:42

Yvonne En Hans:

Hallo Rian en Harrie,

Zo te lezen hebben jullie het aardig naar de zin.
    Veel gezien en genoten van de natuur.
    Rian, hoe was het bij de Maories?
    Nog een stokje door de neus laten zetten of een tatoo?
    Het probleem met de Toyota was natuurlijk zo opgelost.
    Harrie gaf toch techniek?
    Al  20 dagen onderweg en nu pas het eerste buitje. Bofkonten!!
    Ook wij hebben geproefd van het voorjaar in november. Heerlijk was dat.
    Zuid-Afrika was inderdaad geweldig.
    Jullie kunnen voorlopig nog wel een tijdje genieten van deze mooie reis.
    Doe dat met volle teugen.
    Maak ook veel foto's en video. Heb je straks thuis leuke herinneringen en kun je de reis nog dunnetjes overdoen.

Trouwens Harrie, die opmerking van Herbert, moet je met een korreltje zout nemen. Nieuwzeeland is een eiland en heeft aan alle zijden water, dus welke kant je ook uitgaat, je komt altijd bij het water terecht.
    Rian, je moet de groeten hebben van dr. De Planque. Hij hoopt dat je weinig last van je rug hebt.

Een heel verhaal, maar we wensen jullie heeeeeeeeeeel veel plezier samen.
    Geniet er lekker van, want iets dat mooi is gaat snel.

Groetjes van Yvonne en Hans

• 23 November 2011 - 20:50

Marco En Martine:

Ten eerste willen wij zeggen dat de foto's echt niet nodig zijn. Jullie vertellen het heel grappig dus dan kunnen wij het zo wel in ons hoofd zien. Marco dacht dat Toya's altijd van die betrouwbare karretjes zijn maar die chinesen kun je dus ook niet meer vertrouwen. Ik ben zowieso al geen fan de chineses want die bezetten Tibet, maar volgens mij dwalen we af.

We zijn trouwens heel erg benieuwd waarom die Drentenaren dan wel zo grappig waren en was dat dan ook de reden dat die Belgen dan weer de hele tijd moesten lachen? Of lachen ze jullie gewoon de hele tijd uit?

Oh ja, wisten jullie dat de helft van de vakantie er nu al weer op zit? Voor je het weet zit je weer elke dag voor de tv naar de kattekop'n van GTST te kijken.

Hier gaat alles op rolletjes. Het aftellen voor de wintersport is begonnen. We hebben inmiddels ook de buren al uitgenodigd voor een toffe housewarming. Zal mij benieuwen of we dan al in de gordijnen kunnen hangen. Die hebben we namelijk nog steeds niet.

Groetjes van Marco en Martine

• 24 November 2011 - 08:11

Kitty:

Hoi
    Wat een gaaf verhaal weer.
    De Lachende Belg......dat lijkt wel een cafe.
    Dus jullie hebben niks te maken met die neerstortende helikopter?
    Hier zien we nog steeds geen hand vor onze ogen door de mist. Lars zit inmiddels tussen de spleetogen en heeft het naar zijn zin. Met Jack en Raff gaat het goed, alleen snotverkouden. Verder geen spannende verhalen over Zuid Afrika of wat dan ook. Fleringen in the mist is ook mooi.
    kus van Kit

• 24 November 2011 - 08:47

Rob & Natalie:

Hallo reizigers,
    Wat een leuk verhaal weer! En wat zweten dan he, als er wat met de auto is...maar gelukkig zijn er daar heel veel aardige mensen!
    Mooi he, de Marlboroughsound? Wij hebben daar ook een nachtje geslapen, na een helse tocht met heel veel bochtjes! Jaaaa, en de Tasman Bay is ook zo mooi! Zijn jullie wel met de boot gegaan en lopend terug? Wij vonden dat te duur en zijn zelf heen en terug gaan lopen, haha! Als echte Hollanders ;-)
    Hier staat het huis mooi op de kop...dan past er ineens toch best veel in z'n klein huisje!
    Morgenochtend om 9.00 krijgen we de sleutel! 21.00 vanavond voor jullie, kunnen jullie er mooi een wijntje op drinken :-) En dan gaan we lekker kamperen op onze zolder!
    Ik (Natalie) ben nog 3 dagen naar Kroatie geweest, even bijtanken bij pa en oma, genoten van het zonnetje, geen strandweer, maar het was wel heel fijn!
    Geniet van jullie tweede helft, er is nog zoooo veel moois op het Zuidereiland!
    Liefs Rob en Natalie

• 26 November 2011 - 13:48

Anita:

Leuk dat jullie zo genieten.
    Geen last van de rug in de camper?
    Wat zal je straks weer goed kunnen volleyballen. Dat mist je toch zeker wel.

groetjes Anita