1400 km verder - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu 1400 km verder - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu

1400 km verder

Door: Harrie

14 November 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hay Dear
Foto's plaatsen lukt niet, 2 deskundigen erbij gehad, kregen het ook niet voor elkaar. We zijn hier weer op een hele mooie plek iedere keer denk je o wat fantastische.We zijn nu bij Lake Taupo en hebben het wondereiland bewonderd met vulkanen en modderbaden van 100 gr. We hebben nu steeds luxe campings met alles er op en eraan lekkere hete douches en een keuken waar we kunnen koken morgen gaan we naar Tongiriro en ik wil ook graag naar zo'n maori feest liefs Harrie en Rian

• 14 November 2011 - 10:11

Kitty:

Hi Dear.....Hi Hert? huh?

Weer een mooi verhaal. Fijn dat je warm kan douchen. Das hier ook wel fijn, moest vanmorgen krabben.
    Lake Taupo lijkt mij heel mooi, met al die vulkanen en lekker warm zo'n modderbad! Hoe is het met de camper, rijdt het nog?
    Gisteren naar Thomas de Trein The Musical geweest, was geweldig, Raff ging helemaal uit zijn dak. Verder mis je hier inderdaad niet veel. Dus geniet er nog maar van.
    Nog veel plezier en kusjes van Jack en Raff

• 14 November 2011 - 17:28

Rob & Natalie:

Hi there :-)
    Wat leuk om te lezen weer! Mooi he met al die slapende orka's, oh nee geisers, haha! En die bijzonder kleuren in het water...
    En bij lake taupo hebben wij gesky-dived, we nemen aan dat jullie ook wel even een sprongetje gewaagd hebben?
    Gaan jullie die Tongariro-crossing lopen? Die is ook zo mooi...wel goed voor de beenspiertjes ook!
    We zijn hier flink jaloers en zwijmelen een jaartje terug in de tijd...
    Volgens mij kunnen de Maori's wel een mooi feestje bouwen!

Hier niet zoveel nieuws...we sjouwen van keuken- naar badkamerboer, en zijn druk met keuzes maken. We hebben onze huur opgezegd dus als jullie terugkomen, zitten we al in ons nieuwe huis! We zullen nog wel wat klusjes overlaten.
    De hypotheek is goedgekeurd, dus dat loopt op rolletjes en volgende week vrijdag krijgen we de sleutel.

Geniet van al het moois daar!

Liefs ons

• 15 November 2011 - 13:15

Martine:

Hier in Tubbergen mis ik jullie wel hoor. Ik kan niet even gezellig komen koffie drinken tijdens tussenuurtje of na een lange dag lekker bij jullie eten. Maar gelukkig missen jullie ons niet met die super deluxe campings en mooi weer. Hebben jullie al een filmpje gekeken, of ben je daar veel te druk voor? Hier gaat alles z'n gangetje.

• 16 November 2011 - 13:59

Annet:

Hey modderbatjes
    Alweer 1400 km verder en nog steeds luxe campings met heet water, jullie gingen toch back to basic!Mooi dat alles goed is met jullie en hopelijk zien jullie de maori's ook!
    Rian niet te veel wijn op het maori feest he".
    Wij moeten het doen met een filmpje of winkelen!(was weer gezellig,wel aan jou gedacht hoor)!
    Nou geniet ervan en veel liefs van
    ons allemaal!

• 19 November 2011 - 09:13

Harrie En Rian:

hallo
    het lukt niet om een reisverslag te plaatsen dus doen we het maar zo voordat we naar het Zuidereiland vertrekken willen we nog een verhaaltje vertellen vandaag naar de botanische tuinen geweest prachtig Appeltern is er niks bij en ook nog naar het te papamuseum geweest we komen tijd te kort morgen om 6 uur uit bed om 8.30 met de boot Gerard we drinken er een op jou,verjaardag we gaan van deze camping weg het was hier heel gezellig steeds andere mensen het engels gaat ook steeds beter groetjes van de Kiwi"s ' '

• 21 November 2011 - 08:33

Kitty:

Doen jullie wel een beetje rustig aan? Het is een vakantie, hoor! Straks komen jullie helemaal oververmoeid weer in Nederland aan!
    Hier is het donders mistig en koud!
    Lars heeft gisteren de hele dag op Schiphol doorgebracht dankzij alle vertragingen door de mist en is pas 's avonds vertrokken.
    Veel plezier op het Zuidereiland.

groetjes Lars, Kitty, Raff en Jack

• 22 November 2011 - 19:03

Rini :

leuk om jullie te volgen. Erg leuk dat je me gebeld hebt voor mijn verjaardag. Hier is alles oke .Geniet nog volop en maak er nog wat moois van . good gaon groeten en liefs van Rini en Wim.