onderweg - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: Harrie

10 November 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hello
Hier een beriohje uit Kaitara zijn net uit de midle of nowere Cape Reinga vertrokken het was fantastisch wat een mooie natuur en zee stil donker. Martine je had wel gelijk je hebt allebij een hoofdlamp nodig,een straal koud water als douohe een spijker voor de handoek geen spiegel en een natuurlijk toillet en de tell. deed het ook niet we hebben lekker met de blote voeten in zee gelopen en hebben de kop al mooi verbrand en wat een muggen daar we zijn helemaal lekgestoken hebben net stick spray en insectkiller gehaald. Eerste nacht heebben we in Waipu gesttaan daar was ook weer zo'n mooi strand toen weer verder rijden beetje verkeerd gereden tank bijna leeg en het begon al donker te worden en hadden nog geen camping, we hebben toen ons campertje in een klein cowboydorpje neergezet er brandde gelukig wel een lamp elke dag beleven we weer wat anders vanmorgen hadden we even stilgestaan en toen wilde de auto niet starten. Mensen uit Canada hebben ons geholpen. Nu gaan we richting de Coromondel. We hebben het erg na onze zin.Liefs Harrie en Rian.
Nu proberen we de foto's er op te krijgen

• 10 November 2011 - 07:13

Lars,Kitty,Jack,Raff:

Hoi

Wat een mooi verhaal. Jullie zitten echt in de rimboe zo te lezen, gaaf! Foto's zijn denk ik niet gelukt? Misschien kunnen jullie die Candezen om weer om hulp vragen?
    Hier wordt het nu flink kouder, het begint al echt herfst te worden. Zaterdag komt de Sint aan en Raff heeft er al zin in. Op het KVD gaat het veel beter, sinds maandag al geen tranen meer bij het afscheid.
    Nog veel plezier en niet meer verdwalen!!

kus van Jack, Raff, Lars en Kitty

• 10 November 2011 - 08:49

Rob & Natalie:

Wauw, wat genieten he! En alweer van alles meegemaakt. Jullie hebben al wel een eind gereden zeg! Lukt dat een beetje aan de linkerkant?
    We zijn benieuwd naar de foto's!
    Hier gaat alles goed. Rob is op z'n nieuwe schoenen op pad naar een klant en ik ben vrij vandaag en ga vanavond lekker uit eten met 2 vriendinnen.
    De hypotheekverstrekker heeft de aanvraag goedgekeurd, dus alweer een stapje dichterbij onze nieuwe villa!
    We kijken uit naar jullie volgende verhaal!
    Liefs Rob en Natalie

• 10 November 2011 - 12:13

Martine:

Hahaha, jullie doen het wel echt op de je eigen manier hè?
    Lege tank, verdwalen, noodbivak tussen de cowboys. Zeg, en als je die zandduinen niet op komt dan moet je mama gewoon op de moterkap zetten. Ik heb een keer gehoord dat dat heel goed werkt. En die tweede hoofdlamp moet je dan dan maar bij de plaatselijke É, En, 'Wé, Bé kopen.
    Heel veel succes, ben benieuwd naar de volgende verhalen.
    (Je mis hier niks, we hebben nog steeds geen gordijnen)
    Liefs va Martine en Marco

• 10 November 2011 - 15:51

Ellen:

Hoi tante Rian en oom Harry !

Wat een mooie verhalen hebben jullie er al opgezet zeg! Wat leuk om te lezen! Geniet van jullie reis en wij zullen jullie zeker blijven volgen. Nu de foto's nog !

Groetjes van Sandor, Ellen, Cas, Dirk en Guus

• 11 November 2011 - 07:34

Renée:

Hallo Harrie en Rian,
    Wat fijn dat jullie het zo goed naar je zin hebben en zo veel mee maken. Een bijna lege tank, jeetje, niks voor jou Rian :) Wij gaan vandaag lekker met z'n 5-en winkelen, iedereen in 1 auto en wat zullen we het gezellig hebben zo met z'n vijfen hahaha.
    Het is maar gekheid hoor, we zullen een lekker gebakje op jullie eten. Geniet van alles met volle teugen! Dikke knuffel van Theo, Renée, Max & Sophie xxx

• 13 November 2011 - 10:43

Anton En Marietje.:

hallo globetrotters.jullie hebben het al heel spannendmet z,n twee.hier in twenthe.is het allemaal goed.we gaan fietsen.en al oliebollen kopen.ja het is hier al een beetje winter.maar wel lekker.groejes gmatietje en antoneniet ervan en doot gen gekke dinganton en marietje.