onderweg - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: Harrie

10 November 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hello
Hier een beriohje uit Kaitara zijn net uit de midle of nowere Cape Reinga vertrokken het was fantastisch wat een mooie natuur en zee stil donker. Martine je had wel gelijk je hebt allebij een hoofdlamp nodig,een straal koud water als douohe een spijker voor de handoek geen spiegel en een natuurlijk toillet en de tell. deed het ook niet we hebben lekker met de blote voeten in zee gelopen en hebben de kop al mooi verbrand en wat een muggen daar we zijn helemaal lekgestoken hebben net stick spray en insectkiller gehaald. Eerste nacht heebben we in Waipu gesttaan daar was ook weer zo'n mooi strand toen weer verder rijden beetje verkeerd gereden tank bijna leeg en het begon al donker te worden en hadden nog geen camping, we hebben toen ons campertje in een klein cowboydorpje neergezet er brandde gelukig wel een lamp elke dag beleven we weer wat anders vanmorgen hadden we even stilgestaan en toen wilde de auto niet starten. Mensen uit Canada hebben ons geholpen. Nu gaan we richting de Coromondel. We hebben het erg na onze zin.Liefs Harrie en Rian.
Nu proberen we de foto's er op te krijgen