We zijn in Auckland. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu We zijn in Auckland. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van martinus - WaarBenJij.nu

We zijn in Auckland.

Door: Harrie

05 November 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo lieve mensen aan de andere kant van de wereld.Onze reis is goed verlopen. We hebben een mooi hotel in het centrum van Auckland.
Alles is hier anders, de meibloenpjes bloeien hier in november, de zon komt in het noorden op en het verkeer rijdt hier links, we zijn hier helemaal ondersteboven.
Vandaag hebben we gewandeld in Auckland,grote stad met een heel mooi park. Morgen halen we de camper op en gaan we gaan we verder het noorder eiland verkennen oehoe spannend!!!!!
We gaan zo nog even de stad in want er is hier vuurwerk.Raff vast gefeliciteerd met je derde verjaardag en dat je maar heel veel cadeautjes mag krijgen.

Groetjes Rian en Harrie.

• 05 November 2011 - 09:42

Martine En Marco:

Nou, nou, net in Nieuw Zeeland aangekomen en nu al weer feest vieren? Jullie zijn ook zooo voorspelbaar. Maar mooi dat jullie goed te pas zijn. Leuk dat jullie al wat op de site hebben gezet, en zelfs punten, komma's en hoofdletter hebben gebruikt. Succes met links rijden morgen. Ben benieuwd hoe vaak jullie de ruitenwissers aanzetten met links af slaan.
    Liefs van Marco en Martine

• 05 November 2011 - 10:54

Riet &Hennie:

hallo harrie en rian

ik schrijf niet met hoofdletters . en , maar fijn dat jullie een goede reis hebben gehad vaak gedacht waar zullen ze nu zijn ik kan me voorstellen dat je eerst helemaal onderste boven bent zoveel indrukken maar kom maar gauw weer met beide benen op de grond want jullie hebben nog een mooie lange reis voor de boeg maar als je van elkaar houdt is de tyd snel voorby we blijven jullie volgen groeten en liefs

hennie en riet

• 05 November 2011 - 15:37

Rob & Natalie:

Hoi papa en mama,
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Auckland!
    Heel veel succes met de camper, spannend hoor!
    Doe de Maori's de groeten.
    Liefs Rob & Natalie

• 07 November 2011 - 20:47

Lars, Kitty, Raff En:

Hoi

Wat fijn dat de reis goed is gegaan, was je niet blij dat je na 23 uur uit het vliegtuig mocht, mam?
    Raff heeft een hele gezellige dag gehad. Met veel Thomas-taart en gave cadeaus. Nog bedankt voor het leuke cadeau, Raff vond het erg leuk!
    Wij hebben vandaag jullie smsje gehad, dus jullie zitten nu al op de camping? Is het 's morgens lekker vroeg licht?
    Nog heel veel plezier, geniet er van!!!!!!

Dikke kus van Raff, Jack, Lars en Kitty

• 09 November 2011 - 09:50

Hetty:

Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Nu mogen jullie weer aktief zijn. Links rijden zal wel even wennen zijn even omschakelen is ook goed voor je hersenen. De groeten van de tennis dames en Gerdy natuurlijk. Geniet er van. We zullen jullie reisverslag volgen.
    Groetjes Hetty.