Tot dindsdag!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van martinus - WaarBenJij.nu Tot dindsdag!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van martinus - WaarBenJij.nu

Tot dindsdag!!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg

30 Oktober 2005 | Thailand, Bangkok

Het is nu zondagavond, Benno vertrekt over twee uurtjes. Huh? Die zou toch zondagochtend vertrekken? Ja dat was ook de bedoeling, maar... Hij was om 06:00 vertrokken en om 10:00 word er op mijn deur geklopt. BENNO! Wat doe jij nou hier, je moet al lang boven Oezbekistan vliegen. Ja, maar ik had niet goed op het papierje gekeken en mijn vlucht is vannacht al om 03:00 vertrokken, whahahahaha. Ik had echt een zere buik van het lachen, SUKKEL. Maar ja, ik vond het wel gezellig met Benno zo mijn laatste dagje.
Ik ben direct maar even langs een reisbureautje gegaan om mijn vlucht en tijden nog eens te bevestigen.

Afgelopen week waren we dus op Ko Tao. Benno deed een duikcursus zodat ik op het strand ongestoord aan een gezond thuiskomst kleurtje kon werken. Niet dus, de eerste drie dagen kwam het met bakken uit de lucht. Er bleek een tyfoon over het eiland te waaien en dat was te merken ook. Men, als het stormd dan gaat het hier ook met geweld. Later werd het mooier weer en hebben we echt een gezellige week gehad met veel nederlanders. Kon Benno zijn (waargebeurde) sterke verhalen eindelijk ook een keer aan iemand anders kwijt.

Woensdag hebben we een klein crossmotortje gehuurd en het eiland rondgecrosst. Wauw, slip'n en scheur'n. Er was geen enkele verharde weg en het liep allemaal steil omhoog. Eigenlijk vond ik het wel knettereng en kon het kreng amper in bedwang houden. Maar ja, overal leer je weer van. We hadden ook snorkels gehuurd en stopten af en toe om visjes te kijken. Dit keer geen haaien maar een heuse reuzeschildpad. Heel appart en mooi. Na een tijdje ging ie op de bodem zitten en zweefden we tussen zijn luchtbelletjes die hij blies. Donderdag regende het weer. En toen besloten we op het laatste moment toch maar uit te checken en af te reizen naar Bangkok.

Daar hebben we nu drie dagen rondgehangen en ben ik echt klaar om naar huis te gaan. Na een jaar is het wel een keer best geweest. Morgen neem ik om 14:00 het vliegtuig naar Londen. Maar omdat ik mijn vlucht gewijzigd had ging het ticket niet verder dan Londen, vandaar dat ik nog een vlucht met easy jet hebt geboekt. Ik moet dus van Heatrow naar Gatwick zien te komen vanwaar dinsdagochtend mijn easy jet vlucht naar Amsterdam gaat. Ik heb echt zo'n zin in die reis, ahum. Maar het positieve is dat ik nu wel voor het eerst in mijn leven de kans krijg om in een Engelse pub een biertje te drinken, haha.

En dan zijn jullie dindag vanaf ongeveer 15:00 allemaal welkom op de Harp 18 in Tubbergen (ja, daar schijn ik nu te wonen).
Voor koffie, gebak, biertjes en veel sterke verhalen en mooie foto's. Ik heb echt superrr veel zin om weer naar Nederland te gaan.

Ohoh, dan is dit ook het laatste berichtje op mijn site, snik, aan alles komt een einde. Dan moet ik het zeker ook officieel afsluiten. Nou dan kan ik alleen maar zeggen dat ik geweldig heb genoten, het waren 377 fantastische dagen. Bedankt allemaal voor al die leuke berichtjes. Marije de Pije en Kitty krijgen bij deze de gedeelde eerste plaats in de categorie "grappigste reacties". Omdat ik wist dat veel mensen mijn verhalen lazen was het ook echt leuk om weer iets nieuws neer de tikken.

Dikke knuffel van Martinus

  • 30 Oktober 2005 - 16:34

    Gerd:

    Martinus, voorstraks goeie vlucht gewenst,en geniet van de dagen dat je daar bent.Toedeledokie Gerd

  • 30 Oktober 2005 - 17:01

    Kitty:

    Natuurlijk ben ik zeer vereerd./ Ik wil graag mijn ouders bedanken en mijn vriend en natuurlijk iedereen die ik vergeten ben en iedreen die in dit moeilijke maar toch mooie jaar achter heeft gestaan. bedankt!!

  • 30 Oktober 2005 - 19:01

    Jan En Marja Miskotte:

    Hallo Martine,
    Wij hebben elke keer weer genoten van je verhalen en foto's. Een goede reis toegewenst en wel thuis.

  • 30 Oktober 2005 - 21:47

    Frans En Anny Geerdink:

    Hallo martine ik heb genoten van je mooie reisverhalen en prachtige foto`s, en een welkom thuis gewenst.

  • 31 Oktober 2005 - 17:08

    Marieke:

    hey martine. je zult nu waarschijnlijk wel in het vliegtuig zitten!! en bent vast aan het dromen over thuis! haha. Nog ff en je reis zit er op. Geen super verhalen meer in onze mail box! jammer hoor! ze waren geweldig om te lezen! Een goede terug reis gewenst en tot snel. liefs marieke

  • 31 Oktober 2005 - 19:04

    Marije De Pije:

    Benno en Martine lopen met z'n tweeen weer in Nederland over straat.
    Vraagt Benno in eens mag ik in het midden lopen. Die kende je vast nog niet he.Dit was mijn laatste grappige grapje.
    Tot heel snel
    daaag

  • 31 Oktober 2005 - 19:55

    Lineke Holthuis:

    welkom op neerlands grond. Ik ben je blijven volgen en heb genoten van jouw avonturen. veel plezier in Tubbergen

  • 02 November 2005 - 21:24

    Jen Cunningham:

    Hey Crazy Girl -
    Where in the world are you - seen as I can't understand a single word you've written! Hope all is well and that you are having a blast where ever it is you are resting your head!

    Jen xo

  • 03 November 2005 - 05:19

    Annemiek:

    he tinus, dus je bent weer thuis! bevalt het? Wij zijn op dit moment in Vang Vien, gisteren getubet....zo, dat was cool. Heb je al weer zin om terug te gaan?
    nou, ik hoor wel weer van je.

    Kus Annemiek

  • 04 November 2005 - 10:03

    Lotte:

    Hey verdwaalde Hollander,
    Welcome back home!!!! Heb je een goede reis gehad?
    Lekker genieten van je vrienden en familie om je heen die je een jaar lang hebben mogen missen!! Kheb genoten van je verhalen!!! XXX

  • 09 November 2005 - 18:10

    Laormans Bats:

    Hoi Tinus, sta je in de weekend krant op de voorpagina! We hebben het gelezen,mooi! Groeten Annemieks ouders Hellendoorn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Verre reis

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 91253

Voorgaande reizen:

03 November 2011 - 14 December 2011

Harrie en Rian in Nieuw Zeeland

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: