Ik ga weer! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van martinus - WaarBenJij.nu Ik ga weer! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van martinus - WaarBenJij.nu

Ik ga weer!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2006 | Nederland, Nijverdal

Haai luitjes.

Het is nu zaterdag, tas is bijna ingepakt, nog een avondje gezellig op het terras, dagje werken en dan vertrek ik maandag weer voor een nieuw avontuur. Naar Nepal.
Dit keer geen jaar maar vier weken.
Geen idee hoe het daar gesteld is met het internet maar ik ben van plan mijn jullie weer op de hoogte te stellen.
Wat ik daar ga doen weet ik eigenlijk ook niet. Nadat ik geboekt had kwam ik er namelijk achter dat het regenseizoen in volle gang is en trekken door de bergen erg glad kan zijn. Waarschijnlijk ga ik op bedevaart naar Tibet, daar schijnt namelijk de zon. Dus komende maand spreken we elkaar op martinus.waarbenij.nu
Toedels!!!!!!!!!!

  • 23 Juli 2006 - 20:58

    Elsbeth:

    Völle wille en tot over een maand!!!

    Kus Elsbeth

  • 24 Juli 2006 - 16:14

    Geek:

    Welkom in NEPAL skattie..
    Marlien belde om 8.30..toen jij al op Schiphol zat..ahaha. Geniet er van..Keep us updated! Kus kus!
    Geek

  • 25 Juli 2006 - 03:14

    Marq:

    Yooo Tinus,

    Hier effe een berichtje vanuit Nieuw Zeeland. Robin en ik zijn op dit moment in het Tongariro National Park. Erg mooi en bijzonder!!

    Laat snel weten hoe het daar in Tibet is, want dat lijkt me geweldig!

    LiefZ Marc

  • 25 Juli 2006 - 10:38

    Eveline:

    Dus dat spook je uit! Veel plezier dan maar. Ik hoop van je te horen.

    x
    Eveline

  • 25 Juli 2006 - 14:00

    Martinus:

    Yoyoy mensen, ik ben geland.
    De eerste regenbuien al op mijn dak gehad. Verder vriendelijke mensen. Kwam in het vliegtuig nederlands stel tegen, samen zitten we nu in een guesthouse. Morgen ga ik meer schrijven. Tjo

  • 26 Juli 2006 - 09:31

    Kim:

    jo trutje,
    Blij dat je weer veilig daar bent aangekomen..
    Floor en ik hebben groot nieuws... gister wezen zwemmen en na beide 2 keer plat op onze rug te zijn geland (jou schuld trouwns..;() hebben we de SALTO onder de knie... pas maar op straks draaien we je er uit!!!
    Lekker genieten en tot over 4 weekjes.. die dinsdag eten bij mij (onder de CARPOT)

    Dikke knuf kim

  • 26 Juli 2006 - 12:27

    Floortje:

    Hey Martine!!

    Nog niet helemaal weggeregend daar?? Super dat je een Nederlands stel bent tegengekomen. Wel net zo prettig die eerste dag(en). En nu? Wat zijn je plannen? Nog steeds direct richting Tibet?

    Zoals Kim al zei; we kunnen nu een salto en we are proud of it! Dus mocht je een 'plasje' tegen komen...goed oefenen ;-)

    Have fun daar en tot schrijfs!! Dikke kus Floor
    (trouwens mijn e-mail= floorvaneelen@home.nl)

  • 29 Juli 2006 - 09:00

    Marijke:

    Fijn dat je aangekomen bent, ben benieuwd hoe het daar is; als het dan toch warm en plakkerig is, beter in een mooi land als Tibet. Hier is het een stuk stiller zonder jou. Tot over een paar weken, groetjes.

  • 29 Juli 2006 - 13:26

    Marieke:

    hey Martine
    erg veel plezier gewenst!! Ben nu al weer erg beniewd naar al jou foto's en verhalen!! tot over een paar weekjes!!
    liefs marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijverdal

Verre reis

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 91258

Voorgaande reizen:

03 November 2011 - 14 December 2011

Harrie en Rian in Nieuw Zeeland

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: